Langit Jingga


langit jinggaku...
aku ingat, sore itu kamu menikmati sekali pemandangan aku. dan dia :)
aku tau kamu pasti cemburu, ya kan?
dada dan punggung kami beradu. gesekan kulit yang halus, derai tawa bertebaran.
indah sekali.. makanya aku tau kamu cemburu.
kamu ingin kan? berlomba-lomba tawa seperti itu.. terpaut senyuman satu sama lain.
ah.......
sudahlah.
toh itu semua dulu hihiy
sekarang tak usahlah kamu cemburu, percuma.
sekian sedikit persen loh untuk membuat kamu cemburu. mungkin sekarang kamu bahagia, aku selalu ada menemani langit jinggamu.
jingga jingga jingga... tak bisakah kau tarik mundur dia untukku ??
nanti kita berkencan bersama deh.
aku, dia, kamu. jadi kamu tak cemburu lagi.
pendarkan jinggamu padanya, biar dia tau kalau dia kedatangan kamu tandanya aku rindu.....

Comments

  1. pendarkan jinggamu padanya, biar dia tau kalau dia kedatangan kamu tandanya aku rindu.....---> hehe manis+++ sekali :)

    ReplyDelete

Post a Comment